prison breakout

naj jag sitter inte i ett fängelse/fyllecell/på häktet eller något sånt. är bara så himla spexig och social att jag har poliser som min nuvarande bästisar. och vi gillar att ta kort tillsammans.
och så har jag inte hunnit blogga riktigt för att jag varit upptagen med att mysa och pussas och promenera och hälsa på varenda djur som finns i zwolle och gå på stan och prata och laga mat till folk till höger och vänster, bland annat janneke och karin(fast okej det var asker som gjorde det mesta i det sistnämnda matlagningen men annars har jag varit värsta masterchef dom senaste dagarna). jag har alltså haft det rätt så gött.
och nu tänkte jag sova för att imorgon har vi skola. lite sådär pepp är jag, vill ha helg. igen. hela tiden. alltid. 
menmen, snart är det torsdag och den här veckan tjuvstartar min helg redan då. har nämligen begärt ledigt från skolan på fredag och jag fick det!! trots att det egentligen var väldigt fel och dumt och herregud vad jag skulle missa.. men läraren kunde väl inte säga så mycket eftersom jag varit fler antal dagar än vissa har varit antal timmar i skolan. men måste vara extraduktig dom här andra dagarna. får ju inte bli holländsk i min skolgång.
god natt!! puss/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0