sämsta tajming på en raggning ever

ni måste orka läsa det här. det är så sjukt. vi har brandlarm på vår våning. för sjuttioelfte gången. och den har pågått nu i tio timmar. och kommer i värsta fall pågå HELA helgen. det beror på när folk kommer hem till sina lägenheter. vi kan nämligen inte stänga av den och inte kan vår housemaster heller. den personen vars brandlarm det är som fuckat ur måste komma hem och stänga av skiten. känns kul. jättekul.
.
allt började typ halv två i natt när larmet gick igång. snark tänkte jag, eller tvärtom egentligen, jag vaknade ju. hursomhelst, pallad mig upp till korridoren där jag mötte några andra korridorskompisar. tillsammans gick vi igenom brandlarmen i korridoren o i våra rum. och konstatera att det var brandlarmet i någon annans rum som börjat hela samban.
.
jag lyckades slita loss brandlarmet i mitt rum och efter en timmes pyjamaparty somnade jag om igen med in-ear-hörlurarna i öronen och täcket över huvudet. och sov faktiskt gott, det var ingen problem. dock var det mindre trevligt när jag imorse vaknade och skulle göra morgongröt och insåg att larmet fortfarande var igång. och resten är ju historia.
.
och vet ni vad. det sjukaste i allt det här är att jag blev raggad i natt. ja på riktigt! när jag skulle somna om för första gång vaknade jag av att en kille knackte på min dörr. och det var inte vem som helst utan det var min alldeles egen stalkare. eller vad vet jag, han kanske har andra tjejer han också stalkar, men mig har han iaf bombat sönder på msn och alla sociala medier som finns. han bor i samma hus fast i en annan våning. han knackte alltså på min dörr för att säga att han, av alla människor, hade ringt någon om detta. och så väntade han nu på svaret. och han ville väl vänta med mig. jag var sådär pepp. och han sa typ fem gånger att jag inte kunde somna i detta oväsen. vilket var intressant eftersom jag själv tyckte att jag kunde det. han erbjöd också att jag fick sova i hans rum. och sen försökte han få mitt telefonnummer. jag var arg, hade min fula pyjamas på mig och undrade hur korkad är den här killen egentligen. tackade naj tack och gick o la mig.
måste säga att när det gäller att bli raggad i konstiga situationer så är jag en mästare på det. (kom ihåg att jag även en gång fått ett telefonnummer på ett gym.)
.
men det är i alla fall lördag. och det är ganska fint väder. och Han kommer ikväll. så allt kommer att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0