skakis utan bakis

idag har jag en gnälldag. Eller ja har inte haft de hela dagen men ja hade de verkligen när jag körde kick and box men Hanna män. Jag är ju van att boxas eftersom ja gjorde de en del i kalmar och i Nässjö. Men instruktören trodde nog att de va första gången för faaaan va han gnällde. Och av hans gnäll blir jag gnäll och jag hade hellre lirat basketboll. Hur orkar folk? Ser ja så sjukt otränad, osportig och osund ut att han måste fråga om han ska hjälpa mej knyta mina gympaskor? Som om ja aldrig haft ett par på mej innan..

Jag överdriver lite men fan ja gillade inte kick and box passet idag...inte alls..kanske dom sista 4 minuter.. men bara lite..

Nu ska ja duscha för trots att ja inte gillade passet så har ja svettats som en gris. Nöff Nöff Knorr Knorr

Puss Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0