smart tjej

jag är officiellt i konkurs. men jag är glad ändå. för att jag är i en ekonomisk konkurs. och det beror på att jag är smart. egentligen är konkurs helt fel ord att använda. egentligen borde jag säga att jag investerat en del pengar på en del klädesplagg och därmed gjort något smalare ekonomisk plan för resten av månaden. för att så har jag ju gjort. för att jag är så himla smart. det här ingår i min plan. jag kommer alltså inte att svälta ihjäl, men jag kan nog inte hitta på så mycket saker de kommande veckorna. men jag kommer vara sjukt snygg i alla mina nya kläder och skor.
så var det förklarat. jätte tydlig och jätte klokt. eller hur?
puss o pill och sol! /hanna
ska nog bli ekonom i stället. journalistik känns numera allt för lätt för mig. dessutom behöver jag nog inte plugga. jag bara berättar hur jag tänker och så kommer typ apple anställa mig som deras ekonomisk rådgivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0