snarkiparki

jag är cepetrött och klockan är cirkus 22:14. Är jag trött för att ja joggat och gymmat?
eller beror de på att ja åt massa kakor innan och att sockerkicken försvann precis..

vart en rätt bra dag idag. Att jogga i tischa är nice. Nästan lika nice som att sitta och sola på en uteservering.

Jag har surfat sönder mej idag. Blir så trött av att sitta framför datorn minst 10 timmar om dagen! Måste sluta men de är ju så kul. Ja har ju fått en dille på att leta musik och filmer nu så laddar ner allt möjligt. Älskar att ha ny musik i öronen. Det är nästan så jag längtar till att få cykla/gå/springa så jag kan få lyssna på min ipod. Love it! Så med andra ord: Jag längtar tills morgondagens cykeltur till skolan och då är de väl lika bra att lägga sig då.

Groetjes, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0