träningsvärk

Hej.

Igår joggade jag för att ja va tvungen och se om min kondis gått ner sej efter helgen och svar ja, det hade den. Fy fan va jobbigt och varmt de va igår. Har fetingträningsvärk i stjärten idag.

Men förutom den jobbiga joggningen igår så va de en nice dag. Chillade mest hemma och på kvällen lagade Asker och Hanna dinner till oss. Laxpasta är mums!

Jag valde dessutom att inte dyka upp på mitt möte med praktik inför sommaren. Och ja vet att alla tkr ja är dum i huvudet som inte gjorde de men de kändes helt enkelt inte rätt och jag är kanske lite kräsen men jag vill ha ett annat sommarjobb. Så nu håller vi tummarna om att ja kan få nått annat för annar är ja körd. Jag vet vad jag vill och jag ska ha det PUNG SLUT.

Puss Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0