igår och idag

igår gjorde karin och janneke semlor. japp ni hörde rätt! janneke och karin gjorde semlor och jag var inte med. hemskt!!
vi tre hänger ju jämt här i zwolle, vilket är ganska naturligt. och missar jag någon "häng"/fest/dag så känner jag direkt att o-ooouuu nu kommer jag inte fatta någonting dom säger. dom kommer komma på massa insideskämts just då när jag inte är där, det kommer hända mer spännande saker än någonsin och när vi träffas nästa gång kommer dom tänka att jag är värsta tönten som inte hänger med snacket. så tänker jag alltså varje gång när jag missar något. barnsligt? svar ja. löjligt? svar ja. jag? svar ja.
i stället av tjejer och semlor hade jag kvalitetstid med Honom. inte helt fel det heller måste jag säga! vi var och gymmade (så romantiskt!), lagade mat och såg filmen King's speech. bra bajs!
nu är jag tillbaks i tjejvärlden och i skolan. och det är torsdag och fy fan vad det är gött! för att ikväll blir det fest! och har jag tur så får jag smaka en av dom berömda semlor från igår. yeheeeeeeeeeeej!
nu ska jag lyssna på vår lärare. så pussopillhejj /hanna
hej läraren här är jag. ser du hur duktig jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0