mycket bra bajs

mmmm det var så gott att sova ut idag. att inte behöva gå upp och stressa och fixa inför skoldagen. bara sova ut sig, vakna, somna om, vakna, ligga kvar i sängen och mysa. perfekt start på dagen!
jag har precis ätit frukost och så var karin precis förbi och lämnade nyckeln till min cykel som tydligen står parkerad utanför skolan. vad är detta för service? sviiiiiinjobbigt ju, nu måste jag ju gå till skolan och hämta den, oooooh pallar inte herregud tänk vad jobbigt att gå hela vägen dit. tänk om man hade behövt göra det imorse tänk om man hade behövt gå upp tidigt för att ta sig till skolan. jag hade nog inte pallat. gud så jobbigt det hade varit. (update: frukosten var nästan ett par timmar timme sen. jag är lite seg på att blogga. och min internet är segopego)
naj men jag tycker faktiskt synd om karin, janneke och carry. på riktigt. jag själv är så sjukt nöjd med att jag hade ledigt idag.
men det var FETT igår! så tack för den killar och tjejer. mer bilder kommer en dag då min internet inte är så seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0