Utkast: Mars 30, 2011

Så nu har jag äntligen lite tid.. eller? Borde väl egentligen lyssna på vad läraren har att säga men varför lyssna när han inte säger något vettigt? Jag har inte vairt i skolan på ett rätt bra tag och borde väl egentligen ha dåligt samvete men när man inte gör nått vettigt i skolan orkar ja inte ha dåligt samvete. Dock va de onödigt att försova sig igår. Men, nu är jag här iaf.

Tänkte att jag skulle hinna berätta allt nice bajs jag gjort i helgen.

Fredag: Jag åkte till Rick. Han tar med mej på en cykeltur och visar mej lite nature. Inte visste jag att det fanns någon natur där ens. Supermysigt va de iaf. Vi åt även pancakes på en uteservering. Och alla vet väl att jag älskar pancakes. Åt med ost och bacon för att vara extra nyttig. Sen på va vi förbi Chris som fyllt år så vi hängde lite där. På kvällen åt vi middag hos päronen Hoogduijn. Bra  och härlig fredag!

Vi cyklade massor. Jag och Rick och alla animals på åkrarna.

Jag fick lite lyckokänslor. Jag älskar att det har blivit vår och älskar att de va så fint i Delft.

Jag solade sönder mej efter att ja ätit mej mätt alabama.

Här är våra holländksa pannkakor. Så sjukt gott men bacon, ost och sirap. Yääs

Här cyklar Rick mot stranden i Castricum. Han va rätt sur för han hade inte fått sin mat. Jag brukade också bli sur när jag inte fick mat men då va jag typ åtta månader.

Lördag: Jag är fortfarande hos Rick. Fick mej en släng av hormonchock så va på konstig humör.. men de gick över framåt kvällen så vi va ett gäng som drog och bowlade. Jag vann..nästan..
Sen vart de lite halvt utgång men Rick tvingade mej hem framåt halv 3.


Söndag: Jag åkte med Rick till Castricum för att hälsa på Oma och Opa. Asskön dag! Cyklade runt i skogen och fikade med mormor och morfar. Sen cyklade jag och Rick till havet och fikade lite till. På kvällen åt vi tillsammans och sen drog vi oss hemåt. Jag däckade som en stock i tåget och va helt snurrig när jag vaknade.

Rick med sin nya flickvän.

Åt goda vårrullar vid havet. 

Måndag: Rick drog och jobbade halva dagen så jag sov ut. Lunchade med Martine och sen drog jag till stan för att köpa parfym. Hann även med att spendera pengar på en ball klänning. Me like.
På kvällen gick jag och pluttis ut och åt tapas. Fy fän vad gott de är med tapas. Och så himla mysigt också. Hann även slänga i oss ett per glas vin och en Mojjtio. Bra bajs!

Jag gillade stället trots att servitörerna sög stjärt. Gillade att man kunde skriva en hälsning på väggen innan man gick. Jag skrev en sak till lille Ricky men han vet inte vad hehehehehe. "Jag är gravid" ..eller?

'

Kolla vad mycket gott. Jag ska absolut börja äta mer tapas. Mys!

Rick höll på att börja kräkas när jag beställde in räkor.

Jag funderar starkt på att pierca mej.

Nu tror jag faktiskt att jag ska göra nytta. Läsa andras bloggar kanske..

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0