Yäääääs

Hej!
Jag är lite glad nu. Eller ja brukar ju va rätt glad (oftast) men nu är ja lite extra glad. Och de beror på....
.... att ja lyckades jogga 36 minuter utan att stanna hihi :) jag vet att ja är en tönt men till saken hör att ja inte hade någon musik för min ipod är tydligen paj. Så, jag sprang alltså utan music och de är inte min grej! Jag gör nog helt seriöst ingenting utan att lyssna på musik. Jag har alltid radio eller tv på när jag är hemma och om inte så har jag min ipod i öronen. Framförallt så måste jag ha musik i örona när jag diskar och tvättar och allra helst har jag det också när jag duschar. Men..de är lite svårt att ha ipod i örona då. Islandsproblem!

Förutom att ja vart duktig med joggingen så har ja stortstädat hemma, inklusive torkat golv! Supertrist men de behövdes för de här jevla katterna ja tar hand om hårar sönder sig.

Förresten så kom grannen in med blommor till mej igår. Som sagt hände det ett och annat här i fredags och alla grannan gick ihop mot mej. Men dom har tydligen fått lite dåligt samvete och gav mej blommor :) Det är absolut förlåtet. Jag är inte speciellt långsynt fast fan va dom skrämde mej. Vuxna männirskor som går emot en ensam liten tjej (jag).

Ikväll är de kick and box 1,5 men Hanna män. Nice! Sen blire nog att äta lite rökt lax och efter de ska ja fixa mitt rum bara sen är ja redo för en utgång. Ja, Hanna och Karin ska vi inte ta oss ett glas vin ikväll?

Groetjes Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0