Hangover

nej jag är inte bakis men jag såg hangover 2 igår. Haha jag skrattar fortfarande åt Alan. Han är bäst på allt! Skulle vilja stoppa ner honom i min låda för att sen kunna ta fram han när jag är sugen på lite skratt. 

Rick är och lirar tennis så jag ligger fortfarande i sängen. Sovit helt okej för första gången på ett tag. Vaknade av pussar idag och hur nice är inte det? Att klockan var 07.12 då spelar inte ens någon roll. Så, vad har jag på schemat idag då? Typ inget egentligen.. jogga, handla (om det finns någon affär öppen i delft vill säga?) titta på lite tennis och lyssna på minst två radioprogram också. Sen ska jag googla lite på Sardinien för det verkar faktiskt som om jag och Rick skulle kunna komma överens om att åka dit en vecka i sommar :) 
/Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0