suuuushi

kan inte någon komma till delft imorgon och äta sushi med mej? Det är tydligen sushibuffé och de måste ju va bland det godaste som finns. Ikväll hoppas jag Rick vill kolla på film för jag kommer tvinga honom till det. Måste bara va lite snäll och söt och laga middag först men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på...sushi är jag sjukt sugen på men tror inte Rick vill kolla på film med mej om jag lagar sushi. Martine har gjort egen sushi så jag fick precis smaka och jag fick matorgasm. hur ska jag kunna laga god middag när allt jag vill ha är sushi.

Dagens kinesiskahäst.

/Janneke

Kommentarer
Postat av: Nina Tysken

Suuusshhhiii är livet!!! Jag kommer med en gång:)

2011-05-05 @ 12:10:58
Postat av: Nina Tysken

Suuusshhiii är livet!! Jag kommer med en gång:)

2011-05-05 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0