2011-11-03

jag har fått min ipad nu. och idag var jag i skolan bara för att surfa med den. laddade ner några appar som det heter och såg allmänst häftigt, cool och business ut. och nu sitter Han och spelar angry birds på den. teknologi är inget bra för förhållandena.
och idag hade vi tenta (som alla som läser den här bloggen säkert är medvetna om) och det kändes okej och femton sidor senare kändes som att ojoj vilken tenta. mycket var det men faktiskt kändes det ändå helt okej. förutom sista frågan som jag fick chansa på. men en fråga hit eller dit. och bara för det kändes okej kommer jag säkert få U. vore väl typiskt. men vi hoppas på det bästa.
så nu är tentan avklarad. och jag har varit och inhandlat barbies. så nu kan jag ta gå ut och ta en öl. så jag gör det. bara för att.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0