2011-11-17

idag är det jag och resten av världen på bibblan. så känns det i alla fall. jag och janneke har ju hittils varit eremiter (dock har religion inget med vårt val att göra) och pluggat hemma hos mig, men nu är janneke i holland och jag behöver böcker så jag hänger i bibblan för första gången på länge. och det verkar som att det är place-to-be-at under c-uppsarbete eftersom alla är här. jag känner mig lite långsam som kommit hit först nu.....
.
dock hinner jag inte hänga här så länge idag eftersom jag om en stund måste åka till skolan och lämna tillbaks kameran och utrustningen vi använde igår (och som vi ska låna ut imorgon igen). men vem vet, kanske är jag världens duktigaste student och kommer tillbaks hit efter lunchen! eller så hamnar jag i matkoma och stannat hemma och pluggar. vore jag ni skulle jag satsa pengar på det sistnämda. men man vet aldrig... det är ju lätt o vinne och plötsligt händer det! hursomhelst så har jag i alla fall kommit igång. det känns bra, även om motivationen är på samma nivå som i måndags. men det kommer. när man minst anar så lär man sig att älska uppsatsskrivande. eller?
.
jag som bingo rimer igår. det var så himla roligt att "jobba" och göra något praktiskt. fick verkligen mersmak för sådant. därför känns inte teorierna så spännande idag.. men att gnälla hjälper inte så jag läser i stället. för att den här uppsatsen är faktiskt ett steg på vägen mot alla spännande jobb. så det finns inget annat än gå all-in och göra det. baaaare kör, liksom. visst har jag blivit vuxen som resonerar såhär? (bild snodd från emma)
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0