2011-11-20

hejhej. idag har det varit söndag. dagen till ära har jag mest suttit i bilen. men det var värd det eftersom jag fick träffa och krama om några gotländska vänner. och så fick jag se innebandy. kul det med.
igår var jag mest väldigt berusad. först sov jag halva dagen eftersom jag var så slut efter fredagens photoshoot graj, sen fikade jag med malin och sen åt jag middag och drack lite (mycket) vin. eller sååå mycket vin var det nog inte men så har jag ju inte festat på ett tag.. så det slog till kan man säga. men det var en kul kväll! nu känns det som att jag skulle kunna vara nykter resten av mitt liv, men nästa helg är det ju fyllan i villan och helgen efter det kommer min syster hit. livet är en stor fest, så det är bara att bita ihop och köra på.
och nu ska jag sova. imorgon ska jag vara hurtig, effektiv och duktig. och pigg. oh vad skönt det ska bli!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0