en dag då allt känns möjligt

jaja, jag var precis i egypten och var ledig en helg vecka, men ändå känns det så otroligt skönt att vara ledig idag. plugghets och att göra-listor är borta. det är bara jag och den här dagen. visst, jag ska fota några barbies men det blir bara roligt. och jag är hemma. och det är just det som känns skönt. att vara hemma och vara ledig, att inte ha några som helst planer för idag. kanske ska man fika, kanske inte. kanske ta en sväng på stan, fast naj, jag sparar mina små slantar till imorgon och söndag då jag är i stockholm. kanske ska jag städa, kanske inte. kanske spela gitarr, kanske inte. otroligt skönt att inte behöva göra någonting, utan bara göra det jag vill. en sak jag kommer att göra är att pilla på min ipad. heheee värsta tönten hanna sihlman. men jag måste ju få ordning på min musik och mina filer på den!
.
och dagen började med glada nyheter då jag fick reda på att jag har fått praktik på P4 på gotland! så jag kommer att flytta till öjn i slutet av mars. spännande värre!
.
så vi kan väl summera läget just nu:
jag är ledig.
imorgon ska jag till stockholm.
jag har precis fått praktik.
hmm...
av någon anledning känns det som att det är rätt så bra med mig just nu.
.
glad jag gånger fyra.
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0