ett inlägg utan större poäng men en bild på mig själv

det är onsdag idag vilket innebär att det är en "flyga-från-ett-ställe-till-ett-annat"-dag. kom precis hem från växjö och om ett par timmar ska jag vara i studion på skolan i kalmar. modeplåtning är det som står på kvällschemat. spännande värre! och naj, trots mitt otroligt vackra och fotografisk utseende så är det inte jag som ska plåtas utan det är jag, emma och linda som ska plåta charlotte. men jag hoppas min utstrålning når fram till kameran trots att jag står bakom den.
och innan fotandet ska jag hinna med fixa lite ditta och datta och oj, klockan är redan två. tiden går fort när man har mycket att göra (no way sherlock).
och glad är jag också! vet inte riktigt varför. men har väl ingen anledning att vara sur heller? och kanske är det för att jag fått sova i rena lakan och med rent hår. för det känns faktiskt att jag är en ny människa jämfört med igår. ytliga saker höjer livskvaliten. så måste vara det. eller så är det solen. eller livet i allmänheten.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0