här händer det saker

min kamera gick sönder igår. min fyllekamera alltså, inte min riktiga, fina kamera. och den här fyllenkameran var redan rätt så sönder, man var tvungen att ha en penna lr något annat vass för att komma åt knappen och kunna starta den, och den var ihoptepjad efter att skalet blivit delat/lossnat. så det var inte så stor förlust. jaja. hursomhelst. av denna enkla anledningen blev det inte så många bilder igår. men det var en fotograf på plats som tog cirkus en miljon kort, så den dagen dom dyker upp någonstans lovar jag att sno dem och visa upp till er. tills dess får ni trösta er med att jag hann som tur föreviga mötet mellan kvinnlig the mask och rocky balboa.
.
.
nu kom Han hem. Han har en kompis på besök och dom har varit i affären. och köpt luftgevär. ?!?!?!?!?!?!?! whataaaa?
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0