härlig dag

Trots en trött morgon så blev dagen väldigt bra. Fick feedback på c-uppsatsandet o det va gött! Nu kan jag o Hanna köra igång på riktigt.. men inte förrän efter den nyttiga frukosten jag ska få hemma hos henne imorgon :) Hanna är en hälsomänniska o det gillas starkt för jag gillar också att va hälsosam även om jag inte tar det till den nivån Hanna gör ännu. 

Hade skrivit upp en lång todo list idag men istället för att pricka av den snackades det med syrran i telefon, letades det recept på nätet, hanns det med ett TUNGT spinningspass på Friskis och sen även en middag på det. Så, vad har jag framför mig ikväll? Jo, att fixa min todo list o sen ska det tittas på Harry Potter.. somnade till filmen när ja åkte tåg igår. Och på tal om tågresan igår så va den lite strulig. Fick nämligen hoppa av i Alvesta o åka buss till Hovmantorp för att sedan hoppa på ett tåg som tog mig till Kalmar. Var hemma halv två.. alldeles lagom att öppna en vodka flaska på korridorens lill-lördagsefterfest.. Nej då, det gjorde jag inte men jag hade kunnat. 


Sinterklaas o Femke i festbussen. Har ju helt glömt att berätta om att vi hyrde en "festbuss" på väg till festen vi var på i lördags. För en liten summa pengar fick man skjuts OCH alkohol OCH musik ända fram till lokalen. Lyx o kul! Bussen hade flashiga lampar, iskalla öl och sköna platser. Partey!

Nu ska jag ta tag i listan. /Janneke

P.s Jag måste dock tillägga att jag lovade att aldrig någonsin mer snacka skit om SJ om jag hann med mitt flyg till Holland förra veckan så den "struliga" hemresan var såklart mitt eget fel. Det var ju jag som hade bokat den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0