jag har blivit en hippie, tack vare systerystern

hej och välkommen till hannas matblogg.
.
ja det är sant. på bilden ser ni min lunch idag. tack vare inspiration från syrran bestämde jag mig för att prova på en grön smoothie idag. den innehåller bland annat sallad. och grön äpple. och det blev ganska gott! första intrycket var faktiskt att det var väldigt gott! men nu när jag druckit (ätit?) halva börjar konstinensen kännas lite konstig.. tur att jag inte är helt raw utan har en vääldig god macka till. vill ju inte göra mina tänder helt arbetslösa.
.
och ja, det var den här informationen jag tyckte ni inte kunde leva utan. världen måste ju få veta att jag har gjort mitt livs första grön smoothie.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0