jag vet att ni vill se det här

jaa idag har jag pluggat med janneke och jag har betalat räkningar. och jag har ätit för lite salt då jag hela tiden är sugen på salt och törstig. jaja jättefascinerande med allt detdär.
MEN jag har faktiskt något jag vill visa er.
mina bilder från modeplåtningen.
visst är det spännande!!
jag ska ta cirkus fem procent av äran för bilderna. sara from var med och stylade och fixade sminket och håret. och modell heter charlott drotz. och sedan var det jag, emma och linda som planerade det hela. och fotade varsin outfit, förutom jag och emma som hade tur att fota två outfits.
här kommer delar av sekunder då jag tryckte på knappen:
.
.
vill göra mer sådant här. vill jobba och prestera. jag vill jag vill!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0