sju timmar senare

så bra jag är!! jag har inte gjort någonting av det jag lovade att inte göra! okejjj jag måste erkänna, jag sorterade mina (våra) strumpor som hade varit i tvätten men jag har inte städat och jag har inte surfat runt på facebook och musiksidor och jag har inte sett greys anatomy. visst, jag har hånglat lite men så blir det varje gång när jag och janneke inte setts på ett par dagar.
sen har det kanske inte varit historiens mest effektiva pluggdag (vem har sådana) men jag tycker att vi ändå gjort godkänd insats. fast janneke får faktiskt MVG för sin insats idag. hon bjöd mig nämligen på brunsch!! oh lalalaaa vilken start på veckan. ska oftare försöka ge mina kompisar dålig samvete för de tjänster(tex hoppa in med några timmars varsel) dom gör åt mig.
och naaaaj nu börjar min dator visa tecken på att den är allvarligt sjuk.... NAJNAJNAJ! kämpa på min älskade vaio. jag behöver dig!!! och vår c-uppsats behöver dig. så det är inte läge att dö.
.
vi förra veckan. mys och gossip girl. det är så arbete med c-uppsats går till. imorn är det dags igen... elleeer??
.
då så. pluggat och bloggat och klart. bara allt annat återstår, men det hinner jag inte fixa nu eftersom jag snart ska på innebandy. ja, igen. känns farligt gott det här. kanske kan allt bli som det en gång var? (fan låter som om jag pratade om ett förhållande. det handlar ju om en sport!!! töntig jag är.)
puss och pill /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0