ska vända o göra dagen till något bra

jag kände mej lite ledsen när Rick gick till jobbet idag. (Egentligen har jag sagt att ja ska sluta blogga om Rick för enligt honom så bloggar jag alltid om honom och för att få han att förstå att han inte är hela mitt liv så vart ja sur o gjorde slut.. nä, inte så allvarligt men ja sa iofs att ja aldrig mer skulle blogga om honom fast tja, de går inte så bra..)
Men tillbaka till ledsamheten.. jag har väldigt svårt med hej då o ja va ledsen imorse för att ja visste att imorgon när rick pussar mig hej då o åker till jobbet så ser ja han inte mer på ett tag. Mitt flyg går inte förrän sex på kvällen så ja har en hel dag kvar i Delft men utan Rick.. o de känns faktiskt inte särskilt bra alls. Jag ska luncha med Martine o fika med Ricks päron så dagen kommer gå bra MEN fan va ja inte ser fram emot det där hej dået klockan halv sju på morgon alltså. Är alltid som mest känslig när jag är trött (som de allra flesta) så fy fän va trist start på dagen de kommer bli imorgon MEN nu ska ja sluta gnälla över de o istället njuta av att jag är här och att ja fick träffa min oma o opa igår :)
/Janneke

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken fin illustration!

2011-11-23 @ 22:38:04
URL: http://dinkanelbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0