biblanhäng

hänger i Delfts stööööört moderna bibliotek. Linnébiblan kan ju slänga sig i väggen.. De är nästan så jag skulle vilja springa runt och ta kort på hur de ser ut härinne. Blir ju lite pepp på att faktiskt göra det jag ska, alltså plugga..fast bara nästan. opepp opepp opepp opepp opepp opepp opepp.
Måste tillägga att här respekterar dom varandra också.. dom viskar liksom.. t o m dom som jobbar. Skönt! jag ska också börja viska i biblan, vad mkt lugnare och skönare allt är.

Jag har nu varit här en helg och ååh, jag mår toppen. Haft en otroligt skön och härlig helg och det var svinigt kul att kila in och överraska rick när han satt hemma hos sina kompisar. Han vart paff men han hade inte glömt bort hur jag ser ut för ja fick massa puss o pill.. och lite till.
Rick fyllde 25 i lördags och det firades met två tårtor och en utgång. Glömde kameran så de blev inga bilder men jag har inte förändrats så mkt den här helgen så jag ser likadan ut som jag gjorde när jag åkte i fredags.. som ni ser på bilden:

Btw så liftade jag med en asskön filosofsnubbe som presenterade mej för hans föräldrar. Han sa till dom att han hade tagit med sig en svensk tjej från sverige.. dom vart sjukt paffa och visste nog inte om dom skulle skratta och gråta haha.. Efter ett par stela ögonblick så insåg dom att jag inte var hans nya tjej och stämningen blev då genast mkt bättre. Jag blev inbjuden på fika men tackade nej. Dock tyckte dom att jag nästa gång ja va i Wijgen skulle ja komma förbi på en kopp kaffi. Jag ville inte fika för jag ville ju skynda mej till Delft.. Min mag pirrade ju sönder sig.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0