dyslexi eller är jag bara pajas som vanligt?

hej.
jag heter hanna sihlman.
jag lärde mig att läsa när jag var sex år gammal.
men imorse tappade jag helt plötsligt den förmågan.
skulle nämligen fixa lunch och för det skulle jag koko bönor. 
läste att man skulle koka dom i tio minuter.
efter tio minuter kollade jag läget och tyckte att bönorna fortfarande var väldigt hårda.
läste en gång till instruktionerna på påsen och.....
märkte att man skulle koka dom i 60 minuter.
inte tio. utan sextio.
sen skrev jag till janneke att hej kan vi skjuta upp vår dejt på biblioteket eftersom jag måste stanna hemma och koka bönor.
bra jag.
/hanna
.
ibland tror jag att jag kan göra allt. att jag kan flyga. sen gör jag fel när jag ska koka upp kidneybönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0