Härliga torsdag

oj vilken bra dag jag hade igår. Hängde på Primark i 2,5 timma, åt poffertjes, hittade ett par assnygga orange chinos inne på Zara.. tyvärr hade dom inte min storlek men jag blev glad för dom va så fina ändå.. köpte dem alltså inte men är fortfarande glad över att de fanns så fina chinos. Fattar ni på vilket bra humör jag måste varit som inte blev sur? hehe
Efter primark hänget så drog ja med tåget till oma och opa och det bjöds på indonesiskt. Gaah så gott! 

Jag borde plugga nu men istället har jag städat hela ricks hus, inklusive diskat papperskorgen. (Ja, jag gör allt för att slippa golvet) Kanske ska tillägga att ja även torkade golvet fastän de är de tråkigaste jag vet.
Och sen panikade jag lite över att jag ätit så otrolig crappy denna veckan igen. Fan. Jag har slagit vad med Rick om en sak.. jag ska gå ner fem kilo och han ska gå upp fem kilo.. den som förlorar (alltså går ner eller upp minst) får betala Ricks flygbiljetter i jul. Det hade ju vart gött om jag vann.. inte bara för pengarnas skull men också för att jag lever i en liten ångestbubbla för vad jag äter .. vad har hänt med mej egentligen? Inte bra. Jag gillar inte ens folk som gnäller om sin vikt men när jag fick se mina bristingar på mina love handles och min kära apelsinhud på benen så brast det. Fredagen är alltså inte lika härlig som torsdagen.
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0