2012-04-14

mmmm det är lördag!!!
det gillar jag, väldigt mycket.
jag har precis ätit en god (=stor) frukost och sitter nu och bläddrar lite i elle och styleby. jag vill köpa allt. eller först vill jag bli rik och sen vill jag köpa allt. det finns så mycket fint att ha på sig här i världen...
men snart ska jag ta på mig hängseln, ta av mig luvtröjan och göra mig redo för dagen. dagens to do-list ser ut såhär:
- jobba. jag ska på PopGiss som är en jättepopulär musikquiz tävling här på gotland.
- fika. efter att gjort alla intervjuer ska jag hämta en lyxig kaffi. kan bli wayne's coffees latte macchiato. måste ju se trovärdig ut, och en take away-kaffi är det trovärdigaste jag vet. dessutom vill man ha något lyx när man arbetar på helgen.
- redigera. samtidigt som jag njuter av min kaffi. hur länge jag redigerar beror på hur lång tid arbetet på själva quizzet tar, eftersom listan tar inte slut här.
- fixa mig i ordning. är jag smart väljer jag ut mina kläder redan nu. men risken finns att den här punkten på to do-listan blir lite grann av en stresspunkt, fast det egentligen inte behöver vara det.
- cykla till didrik. njuta. snacka. dricka lite vin. vara spontan.
oklart vart allt detta leder till.
och jag gillar det.
/hanna
jag och frukostgänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0