Älskade Central Park

Igår efter att mamma o pappa o Jens hade åkt hem va ja tvungen at hitta på något kul för att slippa ledsamhetskänslan som man alltid får när man säger hej-då. Så, jag o tysken fick för oss att göra hela Central Park. Började på 52:a gatan o gick ända hem till mig (106:e gatan). Köpte oss pancake mix o cookie dough glass på vägen o gick hem o körde filmkväll med pancake race. Härlig söndag!

Dock är de slut på härligheter nu för min mage börjar säga ifrån. Jag har tryckt i mig rätt mkt skit sen ja flyttade hit o ja tror magen inte pallar mer för den ballade ur rätt så rejält i lördags (fick typ magsjuka o kräktes ) Eftersom de bara var jag som fick det antar jag att min mage bara ville säga "nu får de va nog med skitsaker". Så, ett nytt började idag. Ordentlig mat (nej, jag bantar inte men vill inte ha ont i magen) inte så mycket socker, och absolut inte ett paket tuggumi om dagen längre. Jag har älskat att fika o äta gott men just nu längtar ja till vanlig mat typ. I New York är maten helt fantastisk men också jäkligt fet o sockrig. De där med stora portioner har jag faktiskt inte märkt riktigt.. tkr det är som hemma liksom. 

Klockan är kväll här så jag ska duscha en snabbis o sen sova. Jag joggade 30 min i Central Park idag och gud, vad vackert det är. Vädret är ju dessutom helt fantastiskt.
Natti /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0