Beer garden



Igår var de ju after work som gällde. O after work blev de! Jag va snurrig i bollen när ja la mig på kudden hemma.
Men för att börja i rätt ordning.. först tog jag och Hanna två glas vin på rooftop in Meat Packing.

 

Kikade på solnedgången, pratade Holland och New York, o fnissade lite åt att vi känner rätt så lika med en del 
saker. Hanna är egentligen en kompis till en kompis men hon har hjälpt mig massa med massa haha. 
Vi har egentligen aldrig riktigt träffats o hängt men igår så träffades vi ordentlige hehe. Efter två glas vin drog 
vi till beer garden o blev bjudna på röd vin. Träffade ett gäng holländare (äntligen) o blev bjuda på fest. 

Vi va faktiskt någorlunda smarta för vi tackade nej till ölen men ja till festen vilket innebär att man känner sig
som vanligt idag på jobbet. Ja va ju som sagt lite snurrig i bollen när ja la mig på kudden men det känns inte idag. 
Tur är väl det för snart ska jag iväg på middag (två förrätter, en huvudrätt, två efterrätter o unlimited drinks). Sweet!

/Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0