Bruncelibrunch

Brunch i New York är standard o gott är det också för den delen. Jag lever ju rätt så okej på veckorna men på helgerna svullas det rejält. Fast fasen va dåligt ja brukar må på söndagar haha min kropp säger verkligen ifrån o jag är helt stört trött jämfört me de dagarna då jag äter bra mat. Tänk vad lite (läs: mycket) socker och kolhydrater kan göra..

*
Bluebarry pancake brunch

Ett ämne som säkerligen inte är super roligt men ändå intressant att prata om ibland är vädret.. o vädret i New York är minst sagt lite udda.. jag menar i förra veckan var det 30 grader. Idag är det typ 10. Igår på morgonen va de typ 10 o sen blev de 20 helt plötsligt men det störtregnade.. Man vet aldrig vad man ska ta på sig! Dagens i-landsproblem.


Såhär ser det ut där jag joggar.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0