China town in my heart

Gud vad jag gillade China Town. New York har ta mig tusan allt. Man kan hitta hela världen i en stad liksom. Men tillbaka till China Town. Jag har aldrig varit i Kina men de kändes typ som jag var där i lördags. Jag o tysken bara strosade runt på dessa färggranna gator bland folk som var 1,5 höga. De va mat ÖVERALLLT o inte vilken mat som helst utan de va lite annorlunda "delikatesser" som serverades på öppna gatan.. ankhals, ut o in vänd kulling, ko hjärna, kyckling hjärta osv osv. Jag smakade inte på något förutom att ja smakade på allt som "torkade frukt" affären hade erbjuda. Jag vandrade runt där inne i 40 minuter typ i smakade på varenda frukt o nöt som fanns. Va typ mätt när ja kom ut. Jag älskar torkad frukt doppat i socker. mums!


Färger färger o åter färger. China Town in my heart.

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0