Editor in Chief

Janneke redigeraren Wackerberg hihi. Vad kul det är att redigera. Mitt morgonarbete ser lite annorlunda ut nu. Min handledare är iväg på kurs så jag fick ta över hennes jobb... OJ! 

O eftersom hon är editor in chief för Life and Style department så kan ni ju tänka er vad jag är nu? Japp, editor in chief för Life and Style sidan. Förlåt lite töntigt att bliså glad för detta kanske men jag visste ju inte riktigt vad jag skulle få göra på den här praktiken.. koka kaffe sa någon, kopiera papper sa en annan.. 

Men nej, jag får ta mig fasen prova på allt o att ansvara och redigera andras texter trots att engelska inte är mitt första språk känns grymt kul! De litar helt enkelt på att jag sköter mig.. eeh inte dåligt med press haha. 


Fast jag gillar press! / Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0