Efter helgen

Fastän jag gjorde ingenting igår var jag riktigt trött när klockan ringde vid 06.15 imorse. Tanken var att jag skulle springa bort all skit jag åt igår.. men jag orkade inte så det innebär springning ikväll!
Jag pratade precis med Rick som skrämmer livet ur mig när han säger att han kunde blivit skjuten i helgen.. han brukar cykla hem från tennis parken tillsammans med en vän men den här gången så gjorde han inte det.. o tur var väl de för de va två idioter som rånat hans vän. De hade tryckt pistoler mot skallen på han!! Pistoler känns inte helt okej! Inte att råna en kille på cykel heller för den delen.. varför blir folk som dom blir?
När vi ändå pratar om Rick så kan jag ju berätta att han inte är så förtjust i att ja äter massa skräp.. så i protest lägger jag upp bilder på min middag.
Fastän jag va riktigt lat igar o typ sov hela dagen sa var jag riktigt trött när klockan ringde vid 06.15 imorse. Tanken var att jag skulle springa bort all skit jag åt igår.. men jag orkade inte så det innebär springning ikväll!

Jag pratade precis med Rick som skrämmer livet ur mig när han säger att han kunde blivit skjuten i helgen.. han brukar cykla hem från tennis parken tillsammans med en vän men den här gången så gjorde han inte det.. o de va tur för hans del för de va två idioter som hade rånat hans vän. De hade tryckt pistoler mot skallen på han!! Pistoler känns inte helt okej! Inte att råna heller för den delen.. varför blir folk som dom blir?

När vi ändå pratar om Rick så kan jag ju berätta att han inte är så förtjust i att ja äter massa skräp.. så i protest lägger jag upp bilder hur en efterfest middag kan se ut. Pommes med ost och ost gravy. Glöm inte att du även älskar min insida lilla Rick!



/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0