fångar dagar och stunder

man skulle kunna tro att jag har försvunnit från jorden. (om man inte lyssnar på P4 Gotland, följer mig på twitter, är min kompis på facebook eller umgås med mig i verkligheten) men nix pix, jag har bara inte bloggat. det är så det kan bli.
..
hur ska jag då sammanfatta veckan som gått sedan jag bloggade sist? ja, jag har jobbat, gjort roliga grajer t.ex. sänt liveradio från en sparrisodling och så har jag flygit för första gången med enbart handbagage. det var stort. tog en lång helg i finland och fångade verkligen stunden i fyra dagars tid. träffade morföräldrar, moster och kusiner, åt middag med vännerna, spelade innebandy, festade, spelade mer innebandy, bastade, umgicks med familjen, powershoppade med syrran och avslutade det hela med att skapa kaos i min brors hus. fettnajs.
..
och nu är jag tillbaka på gotland. idag är jag lite seg, det känns som om jag hade varit borta en vecka, vilket inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag har hunnit med de fyra dagarna jag varit borta. men redan imorgon ska jag verkligen vara på hugget.
men ja. bara så att ni vet så har jag inte försvunnit från jorden. i stället har jag blivit beroende av twitter. herregud, jag tänkte på tweets till och med när jag spelade innebandy!! ojoj...
/hanna




barnen är friska när de leker. jag, min bror antti och min andra brors barn paavo och emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0