finfredag

frågan som alla ställer sig: vad har hanna gjort idag? och fram för allt: hur har hennes liv förändrats sedan hon bestämde sig för att spela innebandy igen?
ingen panik! jag har svaret! jag är ju hanna!
..

jag började dagen med att samla ett par steg i stegräknaren. min chef leder än så länge. men snart blir det ändring på det!!
..

sedan tog jag min pick och pack och gick till jobbet. jag såg lite business ut på vägen hit eftersom jag hade en väska som går på hjul. jag åker nämligen med eftermiddagsbåten och hinner inte hem i mellan, utan åker direkt från jobbet. i handväskan har jag såklart packat massor av tidningar eftersom gotlandsbåten inte är den mest spännande båten i världen. tre timmar på den kan gå väääldigt långsamt. men jaja. jag får i alla fall pussas ikväll.
..
väl på jobbet gick det fort. jag åkte ut till en bonde och sände live en kort intervju med honom. det är kul att vara med morgonprogrammet och göra sådana saker! sedan åkte jag tillbaks till redaktionen och vi hade vår vanliga nyhetsmöte. efter det bytte jag skor. eftersom jag skulle till en bonde hade jag imorse tagit mina stövlar på mig. smart jag är!! men nu när jag var färdig med åkrar bytte jag till lite vårigare skor...

... och vad fin jag blev! dessutom har jag på mig en ny tröja, och min fina kjol. jag känner mig faktiskt fin idag. det är kul. vardagslyx.
..
och nu ska jag snart äta lunch.
..
och om det inte framgick, så svar på frågan hur mitt liv har förändrats sedan innebandybeslutet: radikalt. jag fick höra att det var en konstig bild på mig i tidningen när jag kom till jobbet.
men det bjuder jag på.
/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0