Hemmakväll

Fredag kväll hemma. Japp ni hörde rätt! Jag valde att stanna inne ikväll. Va ute en snabbis o fikade med Jannie efter jobbet men sen gick ja hem o kollade på Reign Over me. Grät en stund (pga filmen). O sen kollade ja lite serier. Imorgon va tanken att dra till Six Flags men ja tror ja skippar det med tanke på att de är typ kallt o att vi måste åka åtta på morgonen. Plus att ja är sugen på att se China Town in Brooklyn, se columbia university o gå över Brooklyn Bridge. Hoppas bara på någorlunda fint väder :) Nu ska ja nog sova lite. 3 dagar kvar tills min kille kommer o jag börjar få fjärilar i magen igen.

Jannie försökte få med mig på clubs men ja kände faktiskt för en lugn kväll. Vill upp o springa imorgon o se stan osv o känner jag mig o Jannie rätt så hade ja inte orkat göra nått annat än ligga i sängen efter en natts äventyr. 
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0