High Line Park


Visste ni att det går en park tvärs genom Manhattan? Nej, jag syftar inte Central Park nu utan på High Line Park. Den är byggd på gamla metro spår och man går alltså i en park som går 4 meter upp i luften från 14street till 34street. Underbart vacker kvällspromenix. Solnedgång i High Line Park check. 

Man går liksom emellan höghusen. Nästan så när att man kan toucha dem lite lätt med fingertopparna.

Idag hade jag en bra dag på jobbet. Jag fick nämligen lära mig hela publiceringsystemet och vem tror ni ska publicera o redigera de närmsta dagarna??? JAG såklart :) Jag ska få redigera jihoo. Det innebär att jag ändrar rubriken, mellanrubriker, vässar ingresser och skriver bildtexter till andras texter. Fattar ni hur mycket man kommer lära sig då eller? hihi, jag är så glad! Nu väntas en joggingtur i Central Park o sen ska jag möta upp Jannie på kvällsfika. /Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0