jag är nästan där...

janneke har redan hunnit dansa och åka taxi riket runt. och jag har precis blivit färdig med min fix. det var kanske inte så otippad att det tog lite extra lång tid att komma från jobbet, vilket berodde ju bara på mig själv men ändå. tiden springer iväg när man kommer igång.. och sen efter det har jag bytt kläder cirkus hundra gånger. okej, nu ljög jag. men kanske åtta gånger?? och om det bara hade varit så att jag inte kunde välja bland alla snygga outfits, oj det hade varit drömmen! idag kändes ingenting bra men till slut bestämde jag mig för en kjol och ett linne.
nu ska bara maten in i magen och sen ska jag till didrik. obs. didrik är en tjej. i fall någon trodde något annat.
puss o pill o skål.
/hanna
hej det är jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0