Jag o tysken

Tysken är en person btw o hon sitter bredvid mig nu och skrattar lite ibland. Hon tittar på Greys Anatomy o jag skulle kunna rapa jätte högt o hon skulle inte märka det..

Vi har vart ute o joggat runt sjön. Sjön som ligger i Central Park såklart. Satan vad sakta vi joggade haha men vi gjorde de iaf! Sen gick vi hem o delade på massa olika ostar som hon hade med sig. Sweet torsdag kväll! Jag har de ju rätt sweet som ni redan vet. Jag trivs fortfarande på jobbet. Lite kämpigt att ja skickade in typ åtta artiklar idag men de är ingen som riktigt har tid att gå igenom det. Tro mig jag älskar att sitta o leta stories o skriva vad jag vill men jag lär ju mig som mest när någon går igenom sakerna med mig.. o just nu har ingen tid..

Jahapp, imorgon är de fredag o det är ett stort GILLA på de. Ja ska på afterwork i Meat Packing district o käka mexican food. Sen är de festilifest. O en sak till som är festilifest är att världens bästa kille kommer hit om 18 dagar! Japp, vi är fortfarande ihop o de är klart de suger lite med distans men nu ser jag fram emot att dela mitt New York med min andra halva. Som jag längtar. Och roligare blir det för hela hans familj kommer o hans familj är typ min familj så vi kommer ha det najs bajs. I HELA 10 DAGAR! Fattar ni att jag ska få vakna bredvid den jag älskar mest i hela världen i den stad jag älskar mest i hela världen? Mitt liv är så fucking underbart att jag skulle skratta även om jag blev magjsuk och skulle behöva ligga på toalett golvet 24 timmar. Jag skulle skratta mig igenom spyorna. Så glad är jag!

/Janneke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0