Mary Poppins

Musikal på Broadway är såklart ett måste. Och Mary Poppins va ju absolut det rätta valet. Jag ÄLSKADE Mary när ja va liten. Ja kom fortfarande ihåg att jag försökte hoppa med en sopkvast från en lekstuga men att jag inte kunde flyga som dom gjorde i Mary Poppins filmen. Jag vart så besviken. Jag försökte till och med sjunga. Chim Chimo di Chim Chim de roo men jag kunde inte flyga ändå.. inte heller hittade ja den där magiska parken. Vilken besvikelse för ett barn men vilken glädje att jag hittade den parken i lördags. De va ju precis som om man var med i musikalen (trots att vi satt på balcony o pappa fick höjdskräck). Grymt! Tack mamma o pappa. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0