Nästan som i Amsterdam

Igår körde vi en Amsterdam kväll. Och med det menar jag att vi hann gå på 4 olika klubbar. Så jobbar man Amsterdam också.. in på den ena kubben, stanna där någon timma o sen drar man vidare. Den sista var bäst men vad är de här med att hålla handen? Man liksom dansar o har kul o sen börjar folk liksom vilja hålla hand. HELA TIDEN! Inte ett hej, inte ett smile o man vet inte ens vem de är.. man bara känner de där äckliga varma fingrarna försökte sukta efter att hålla hand. Jag gillar de inte!b

I början av kvällen va vi på SKy Bar o det va lika coolt som de låter. En bar uppe i skyn med utsikt över Times Square. Jannie, grymmast på att fixa in oss överallt, hade styrt upp ett drink bord o reserved skylten gillas! Man känner sig lite extra speciell liksom haha :) 






Oj haha jag är så glad så jag gnisslar tänder på den här bilden 

Snart kommen tysken hit. Hon ska tatta internet o sen ska vi till Jannie o gå runt i hennes area. Jag ska betala min hyra idag vilket antagligen inntebär att ja står minus på kontot. Än en gång är de underbart att man inte betalar en krona på klubbarna.. jag investerar i taxi resa hem. 

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0