Redigering

En glad turist i Brooklyn.

New York är fortfarande lika kul som vanligt o dagarna på jobbet går otroligt fort nu när jag har en massa att redigera.. Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket för fasen vad pilligt de där med redigering är. Att leka med engelska språket är kul men svårt. De tar typ 20 till 30 minuter för mig att redigera. För de andra tar de max fem minuter.. lite skillnad svar ja! Men men, jag övar o kör på o än så länge verkar de vara nöjda med de jag gör. Av de åtta artiklar jag redigerar per dag så publiceras 6 med mina redigeringar. Känns helt OK. Tillbaka till jobbet. /Janneke
New York är fortfarande lika kul som vanligt o dagarna på jobbet går otroligt fort nu när jag har en massa att redigera.. Jag hinner tyvärr inte skriva så mycket för fasen vad pilligt de där med redigering är. Att leka med engelska språket är kul men svårt. De tar typ 20 till 30 minuter för mig att redigera. För de andra tar de max fem minuter.. lite skillnad svar ja! Men men, jag övar o kör på o än så länge verkar de vara nöjda med de jag gör. Av de åtta artiklar jag redigerar per dag så publiceras 6 med mina redigeringar. Känns helt OK. Tillbaka till jobbet. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0