SEBASTIAN INGROSSO

Japp Ingrosso var fettelifett. Vi va där alldeles för tidigt men då hann man ta sig ett par GT och för-dansa lite. Fullt ös medvetslös var det som gällde när han intog scenen. Vilken energi! Hela publiken gick nuts och knäna tog stryk av allt hoppande. Även öronen tog en del stryk för de var inte nådigt högt. Mina öron tjuter fortfarande lite.. men bara lite så det var de ju värt. 




Jag älskar verkligen att dansa. Jag skulle lätt kunna gå ut o bara dansa flera gånger i veckan men tyvärr så går de inte för sig för det skulle innebära alldeles för lite sömn. Jag behöver mina åtta timmar o ska man ut o dansa i New York kan man räkna med att festen drar igång runt ett.. o de är ju lite sent..
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0