sihlman flyttar in

ohh jag är så slut. en hel digilista + en stund p3 star tog det, men nu har jag fått ordning på allt här i vår nya lägenhet!!! och jag är så lycklig, känns så härligt att ha packat upp precis allting! inget mer liv i resväskan FAAAAAAAAAAAA* va gött!!!
sen förstår jag inte riktgit varför jag är så trött. jag har inte burit så mycket grajer men kanske är det mer mentalt? man har ju varit igång med det här sedan klockan tolv då jag gick från den andra lägenheten till stan för att ta bussen till landet. jaja. det känns skönt i alla fall. och det känns också som att det är hög tid för att ta en dusch. så det ska jag göra. första duschen i nya lägenheten!!! WOOP WOOP! hehe, det blir mycket grajer som händer för första gången de kommande dagarna...
bilder kommer senare för nu orkar jag inte ta några. och det har ju blivit mörkt också och jag har inga taklampor.
ohh så pirrigt! nu börjar det nya livet på riktigt känns det som. förändringar är najs när de är såna här.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0