Sluta vara kallt



Inte okej att de är mössa dags här. Jag vill ha det som det var när jag kom - varmt o skönt. Min hals dödar mig o öronen sprängs. Sluta nu! 

Fast egentligen är jag inte så deppig för idag kommer mamsen, papsen o Jens hit :) Sweet! Vi ska hitta på massa kul. Jag slutar jobbet vid 17 o då blir de att åka dit direkt. Dom kommer va jetlaggade alabama men jag ska dit o guida dom runt hihi. Visa upp min nya favorit stad liksom :)

Nu är det dags att göra sig iordning. Min hy gör uppror så de tar lite extra lång tid på morgonen. Sen att de är lite dress code på jobbet gör också att de tar längre tid. Jag gillar faktiskt att klä upp mig i kavaj o klänningar osv. 
/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0