Söndags tröttis

För första gången på fem veckor så tar jag det riktigt lugnt en hel dag. Det är skönt, mättande, och bra för själen.. tror jag iaf. Vet inte riktigt om bagel, muffins o appel pie är jättebra för magen men de är väldigt mysigt o ligga o snacksa o titta på Jersey Shore. Varför jag har en sån här dag är för att jag varit ute tre dagar i rad och man blir tydligen väldigt sliten o trött då. De där med gratis dricka är ju kul o bra, men inte tre dagar i rad dock. Va sååå trött när ja satte mig i taxin vid fyra inatt. Men, jag har iaf hängt på två av New Yorks hetaste uteställen :) Kändisar uppskattar inte när min käre promotorer älskande vän Jannie frågar om hon får tar kort (hon fick en utskällning haha)





Nu tillbaka till muffinsen. /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0