Stressmoment

Jag har haft det lite slappt på jobbet de senaste två dagarna. Detta beror på att min handledare var sjuk förra veckan o hon har därmed sa mycket att göra att hon knappt hinner gå på toa.. för mig innebär det snarare tvärtom.. jag sitter mest o researchar o skriver om sånt ja tkr verkar bra for hemsidan. Dock är de inte superkul eftersom att ingen har tid att gå igenom texterna vilket i sin tur innebar att ja sitter o skriver helt i onödan.. men men, som mamma skulle sagt. jag lär ju mig något iaf.

 

Men, idag har jag iofs haft det jäkligt stressigt. En snubbe kom o frågade om jag kunde agera tolk och gora massa research till en artikel som handlar om sveriges kultur minister som hamnat i blåsväder.. ni vet vad det handlar om antar jag. Så, jag researchade massor o hann bli sjukt irriterad för ja ville fasen hitta bilder pa övriga tårtor som var pa World Art Day o inte bara den omtalade... men de va omöjligt. jag failade typ..hittade en men den fick vi inte använda... bla bla bla..

 

Artikeln är publicerad o jag antar att jobbet gick någorlunda bra men fortfarande besviken över de där med bilderna. Hur jekla svårt kan det va liksom? Inte alls svårt egentligen..
Jaja, tog en sen lunch o försokte skypa med Nikki pa kontoret men de gick inte. Sen fick jag ont i huvudet o nu sitter jag o bloggar pa arbetstid. Första och sista gången kan jag lova../Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0