stunder från veckan

jag är riktig kass på att blogga just nu men kom igen, vad ska jag blogga om i jämförelse med janneke? haha. det är roligare att läsa hennes historier!
men något ska jag ju berätta även om inspirationen svämmer inte direkt över i min hjärna. så jag bjuder på några stunder från veckan genom min iphoneskamera.
.
jag tycker fortfarande att det är extremt häftigt att köra tjänstebil. så vuxet.
..
i måndags jobbade jag och bevakade rally. det var ganska kallt i fårösund.
..
och så blev mina stövlar väldigt skitiga men det var ingen överraskning. och kanske ännu mindre överraskande är att jag har fortfarande inte putsat dem.. fast jag har fortfarande inte heller tagit ut flaskorna från förra lördagens förfest, och på det borde det ännu vara högre prio. snark.
..
i tisdags var jag på mitt gamla gym. det luktade fortfarande väldigt mycket DDR och testosteron. inte så att jag vet hur något av dem luktar men jag kan föreställa mig att de luktar som gymmet.
och idag har jag jättejätte ont i min kropp.
..
i går intervjuade jag några hästar. och hovslagare och hästägare och en man från jordbruksverket och det har varit det roligaste och bästa jobbet jag hittils gjort.
..
och det firade jag med hemmagjort sushi. det här åt jag upp alldeles själv. elleeer? kanske hjälpte tre tjejer till... och kanske åt vi inte det för att fira mitt inslag utan för att fira livet.
..
och så en bild från i morse. idag hade jag spexiga byxor på jobbet. och de känns så sköna!! det känns som om man... var naken och sov i silk/satinlakanen. inte för att jag gjort det men det känns nog såhär.
..
nöjda?
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0