Sugen på dans



De är onsdag o det känns i fötterna. De vill ha helg så att de kan få röra på sig i för små klackskor. Jaja, så länge de får dansa så är de glada. Jannie erbjöd mig att börja festa på vardagarna men där går nog gränsen. Jag kommer ju aldrig klara av att sitta vid en dator nio timmar utan att somna efter en fest kväll. Eller? Jag vart ju lite sugen liksom.

Idag hade jag en mega-lång dag på jobbet. Va där vid åtta o gick därifrån strax innan sex. Luncher o pauser finns inte i den här världen så jag tillbringade alltså alla de timmarna framför datorn.. o vad gör jag framför datorn nu då kan man ju undra. Tja, de är ju inte så att ja kan sitta o blogga på jobbet.. inte heller kan ja läsa andra bloggar elle svar på mail osv. Utan där är de jobb som gäller. Ja är fortfarande lite pirrig på jobbet eftersom ja alltid måste pitcha nya idéer på redaktionsmötena som vi har varje dag kl. 10.30. Ja kan tycka de är lite jobbigt att pitcha inför en folkmassa, samt att de är på engelska. Men men, ja antar att det är lärorikt att bli sågad framför folk. (Jag blir inte bara sågad utan en del idéer har ju gått igenom.. såklart.

Nu ska jag leta lite idéer tills imorgon o sen sova. Klockan är mycket! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0