superglad

Idag har jag en bättre dag än vad jag hade igår. Kände ju mej så trött o hängig då. Blev iofs lite gladare när jag shoppade loss lite på vägen hem men den glädjen försvann lite när jag ställde foten i någons kyckling spya.
Sprang 47 blocks igår också. Från sista gatan parallelt med Central Park till första. Tog exakt 30 minuter o det var gött att va ute o springa. Irritationer o tröttheten försvann. Promenixade runt lite på Upper East o sen gick ja o handlade o äntligen har ja hittat en supermarket med billiga grönsaker. En paprika brukar ligga runt 40 kronor men här kostade de ¨bara¨ 22 kronor. Sweet!

Idag har jag en bättre dag än vad jag hade igår. Kände ju mej så trött o hängig då. Blev iofs lite gladare när jag shoppade loss lite på vägen hem men den glädjen försvann lite när jag ställde foten i någons kyckling spya.

Sprang 47 blocks igår också. Från sista gatan parallelt med Central Park till första. Tog exakt 30 minuter o det var gött att va ute o springa. Irritationer o tröttheten försvann. Promenixade runt lite på Upper East o sen gick ja o handlade o äntligen har ja hittat en supermarket med billiga grönsaker. En paprika brukar ligga runt 40 kronor men här kostade de ¨bara¨ 22 kronor. Sweet! /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0